dinsdag 7 december 2010

Sinterklaas surprise


Normaal plaats ik geen plaatjes op deze blog, maar voor deze maak ik graag een uitzondering. Ik deed mee aan de Sinterklaas actie van medeblogster Cisca. En wat vond ik vanmiddag op de mat, een pakje, uit Nederland!
Tijm riep meteen: 'Wauw'
Het rood met wit gestipte pak was zo al mooi.
'Voor Tijm?' vroeg hij.
'Nee, deze is voor mama.'
Maar binnenin zaten zowaar ook pakjes voor Tijm en Linde. Ze kregen prachtige Pietenmutsen. Dat Sinterklaas ondertussen alweer naar Spanje was vertrokken vonden ze niet erg, meteen moesten de mutsen op en niet meer af. Zodat mama vanmiddag op de peuterschool moest uitleggen waar het vreemde hoofddeksel van Tijm vandaan kwam.

En wat kreeg mama? Deze prachtige prent. De trouwe lezers zullen vast van alles herkennen. Sanneke, heel erg bedankt, hij krijgt een mooi plekje!

7 opmerkingen:

  1. Wat supergaaf zeg! Ongelooflijk.
    Ik krijg er zelfs een beetje kippenvel van...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wonderschoon. Wat een topcadeau.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk mijn kameel met de drie bulten en de appelboom met appeltjes voor Linde nu op jouw weblog terug te zien. :) Vond het zo leuk hem voor je te maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw zo mooi! Ik kwam hier via Sanneke, wat een fijne blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi! Ik sluit mij aan bij Daan, wat een fijne blog. Jij kan schrijven zeg!

    BeantwoordenVerwijderen