woensdag 9 oktober 2013

Verhuisd!

Nee, we gaan niet weer verhuizen, we voelen ons best hier in onze jungle bungalow in Singapore. Maar deze blog verhuist, voorlopig althans, wel. Net als ik naar het buitenland.

Het bijhouden van verschillende blogs in verschillende talen is me te veel werk op het moment, en omdat jullie natuurlijk (natuurlijk?) allemaal heel goed Engels lezen, heb ik besloten deze K-meel blog voorlopig niet meer bij te houden.

Kijk dus snel op www.bedu-mama.com voor de laatste updates over ons leven in de tropen.




Zoals deze: Island Hopping, over ons laatste avontuur op het eiland Pulau Ubin.

Of deze, over de lol van autorijden in Singapore: In my car


2 opmerkingen:

  1. Nee, snik snik, niet natuurlijk... Ik lees helemaal niet zo vlot in het Engels als in het Nederlands. Ik was al altijd een stille meelezer die eigenlijk zo goed als nooit een reactie gaf op je blog. Maar ik snap je wel, meerdere blogs onderhouden is, met drie kinderen en een job, echt wel heel veel. Ik zal je vlotte schrijfpen missen....
    Bedankt voor al die mooie blogberichtjes.
    'n vrolijke groet,
    sneksniltje

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi sneksiltje, ik zal hier nog wel af en toe stukjes plaatsen hoor, alleen wat minder... In ieder geval schrijf ik voor de website van Linda, en ik zal hier links plaatsen als er een nieuw is!

      Verwijderen